Blog

NAŠE VELIČANSTVO OUT-OF-HOME ADVERTISING

Ono što danas nazivamo OOH (out of home) ili vanjsko oglašavanje, zapravo je prvi pravi oblik oglašavanja čije porijeklo doseže od najranijih civilizacija.

Činjenica je da  ljudi puno vremena provode u pokretu. U prosjeku većina nas svaki dan provede gotovo tri četvrtine svog vremena izvan svojih domova. Kako sve više vremena provodimo izvan kuće, manje vremena provodimo ispred televizijskog ekrana i manje vremena slušamo radio, čitamo novine ili surfamo društvenim mrežama.

Na temelju ovog brzo mijenjajućeg okruženja, marke i agencije prepoznaju kako je vanjsko oglašavanje u stalnom usponu kao jedan od najbrže rastućih medijskih formata vani. Neprestano se razvija i raste kako bi klijentima pokazao kako je oglašavanje izvan kuće bolje od ostalih oblika marketinga.

 

  1. Učinkovito oglašavanje

Oglašavanje izvan kuće (OOH) ima trajan i velik utjecaj brenda na njegove potrošače. Preraslo je u tržište veće od 6 milijardi dolara, a ljudi primaju na znanje ove ogromne statičke i digitalne zaslone.

Uticaj ciljanog panoa ili zidova na prometnu prometnicu ne može se zanemariti. To je za razliku od televizijske ili radijske reklame, gdje kanal možete lako promijeniti.

Kad oglašivač želi stvoriti učinak, oni moraju otići tamo gdje su ljudi. Koji je izvan njihovog doma i gdje ih možete kupiti.

  1. Kreativnost

Oglašavanje izvan kuće je oprobani način testiranja kreativne ideje kako biste bili sigurni da ima jasnu i dugotrajnu strategiju. To je “sretno mjesto” kreativnosti u oglašavanju. Originalni OOH sadržaji pružaju trajan dojam i ostavljaju trag na naša sjećanja u stalno promjenjivoj klimi.

 

Sa tehnologijom u porastu i stalnom potrebom za novijim, bržim i boljim proizvodima, i OOH i Digital OOH pružaju beskrajne mogućnosti za korištenje kreativnosti u reklamnom prostoru.

  1. Lokacija

Oglašavanje izvan kuće koristi lokaciju za ciljanje publike više nego bilo koji drugi oblik oglašavanja. Tvrtka može koristiti geolokaciju kada odlučuje gdje staviti svoj oglas kako bi privukla pravu publiku u pravom trenutku.

To također omogućava tvrtkama da brzo razumiju utjecaj svojih panoa. Zahvaljujući neposrednom prikupljanju podataka, tvrtke mogu znati ne samo koliko je ljudi bilo izloženo njihovim oglasima, već i koliko ljudi je ušlo u obližnju trgovinu i kupilo njihov proizvod zbog toga.

 

 

  1. Oglašavanje za vrijeme

Da biste kupili OOH, više ne morate čekati dane ili sedmice. Kompanije sada mogu kupiti reklamu na digitalnom OOH nosaču u roku od nekoliko minuta, a smanjeni troškovi LED-a znači da je na raspolaganju digitalni prostor.

  1. Interaktivne poruke

Brendovi također mogu koristiti interaktivne poruke kako bi izvukle maksimum iz kampanje. Na primjer, ako osoba prođe Starbucks oglasnu ploču, na svoj će mobitel dobiti obavijest o obavještavanju da im je omiljeno piće upola niže na najbližoj lokaciji.

Uz spomenuto, mobilne telefone i OOH ne treba više smatrati zasebnima. U kombinaciji su moćan alat.

P.S. OOH oglašavanje je životna linija svakog biznisa. Pitajte nas- mi znamo najbolje.

KAKO NAS VI VIDITE!

Nezavisna agencija za istraživanje tržišta MASMI, sprovela je istraživanje na području BiH, o tome, koliko su pojedini mediji vidljivi građanima.

Read More

NOVI LED FRAJER

U Zenicu je stigao novi LED frajer!

Nalazi se na kružnom toku u naselju Radakovo, veličine 7×4 m.

Vaša reklama emitovat će se minimum 500 puta dnevno na našem LED Display-u, te će je primjetiti više od 1.000.000. ljudi (uzmemo li u obzir da neki ljudi I po nekoliko puta dnevno prođu istim putem).

Cijena sedmičnog emitovanja Vaše reklame je 400KM.

Kontaktirajte nas I uvjerite se zašto vrijedi novac uložiti u outdoor marketing, jedan od najmoćnijih medija današnjice.

Vaš EuroplakatBH

Creative 3D Billboards

Billboard oglasi osmišljeni su kako bi privukli pažnju osobe i stvorili nezaboravan dojam vrlo brzo, ostavljajući čitatelju razmišljanje o oglasu nakon što su prošli pored njega. Moraju biti čitljivi u vrlo kratkom vremenu jer se obično čitaju dok se kretaju pri velikim brzinama.  Kreativne agencije i njihovi dizajneri neprestano razmišljaju o novim i inovativnim načinima upotrebe reklamnog plakata kako bi privukli pažnju i maštu svoje ciljane publike.
Velike i istaknute površine plakata nude ogromano platno kako bi ciljali svoju publiku. No, razmišljanje van okvira je uistinu umjetnički oblik.
 #AttentionGrabbers #Love3D #ThinkingOutsideTheBox

Inline