NAŠE VELIČANSTVO OUT-OF-HOME ADVERTISING

Ono što danas nazivamo OOH (out of home) ili vanjsko oglašavanje, zapravo je prvi pravi oblik oglašavanja čije porijeklo doseže od najranijih civilizacija.

Činjenica je da  ljudi puno vremena provode u pokretu. U prosjeku većina nas svaki dan provede gotovo tri četvrtine svog vremena izvan svojih domova. Kako sve više vremena provodimo izvan kuće, manje vremena provodimo ispred televizijskog ekrana i manje vremena slušamo radio, čitamo novine ili surfamo društvenim mrežama.

Na temelju ovog brzo mijenjajućeg okruženja, marke i agencije prepoznaju kako je vanjsko oglašavanje u stalnom usponu kao jedan od najbrže rastućih medijskih formata vani. Neprestano se razvija i raste kako bi klijentima pokazao kako je oglašavanje izvan kuće bolje od ostalih oblika marketinga.

 

  1. Učinkovito oglašavanje

Oglašavanje izvan kuće (OOH) ima trajan i velik utjecaj brenda na njegove potrošače. Preraslo je u tržište veće od 6 milijardi dolara, a ljudi primaju na znanje ove ogromne statičke i digitalne zaslone.

Uticaj ciljanog panoa ili zidova na prometnu prometnicu ne može se zanemariti. To je za razliku od televizijske ili radijske reklame, gdje kanal možete lako promijeniti.

Kad oglašivač želi stvoriti učinak, oni moraju otići tamo gdje su ljudi. Koji je izvan njihovog doma i gdje ih možete kupiti.

  1. Kreativnost

Oglašavanje izvan kuće je oprobani način testiranja kreativne ideje kako biste bili sigurni da ima jasnu i dugotrajnu strategiju. To je “sretno mjesto” kreativnosti u oglašavanju. Originalni OOH sadržaji pružaju trajan dojam i ostavljaju trag na naša sjećanja u stalno promjenjivoj klimi.

 

Sa tehnologijom u porastu i stalnom potrebom za novijim, bržim i boljim proizvodima, i OOH i Digital OOH pružaju beskrajne mogućnosti za korištenje kreativnosti u reklamnom prostoru.

  1. Lokacija

Oglašavanje izvan kuće koristi lokaciju za ciljanje publike više nego bilo koji drugi oblik oglašavanja. Tvrtka može koristiti geolokaciju kada odlučuje gdje staviti svoj oglas kako bi privukla pravu publiku u pravom trenutku.

To također omogućava tvrtkama da brzo razumiju utjecaj svojih panoa. Zahvaljujući neposrednom prikupljanju podataka, tvrtke mogu znati ne samo koliko je ljudi bilo izloženo njihovim oglasima, već i koliko ljudi je ušlo u obližnju trgovinu i kupilo njihov proizvod zbog toga.

 

 

  1. Oglašavanje za vrijeme

Da biste kupili OOH, više ne morate čekati dane ili sedmice. Kompanije sada mogu kupiti reklamu na digitalnom OOH nosaču u roku od nekoliko minuta, a smanjeni troškovi LED-a znači da je na raspolaganju digitalni prostor.

  1. Interaktivne poruke

Brendovi također mogu koristiti interaktivne poruke kako bi izvukle maksimum iz kampanje. Na primjer, ako osoba prođe Starbucks oglasnu ploču, na svoj će mobitel dobiti obavijest o obavještavanju da im je omiljeno piće upola niže na najbližoj lokaciji.

Uz spomenuto, mobilne telefone i OOH ne treba više smatrati zasebnima. U kombinaciji su moćan alat.

P.S. OOH oglašavanje je životna linija svakog biznisa. Pitajte nas- mi znamo najbolje.